خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
گلشن یاد

پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی

پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی

دانلود پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی‌فمی، در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول: كلیات، فصل دوم:. جایگاه ترویج در توسعه كشاورزی، فصل سوم: رهیافتهای گوناگون ترویج كشاورزی، فصل چهارم: آشنایی با روشهای آموزش ترویجی، فصل پنجم: سازمان و مدیریت منابع انسانی در ترویج كشاورزی


مشخصات فایل
تعداد صفحات173
حجم155 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیعلوم کشاورزی و منابع طبیعی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کتاب اصول ترویج و آموزش كشاورزی تألیف دكتر حسین شعبانعلی ‌فمی، در قالب ppt و در 173 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول:كلیات

مقدمه

واژه ترویج

مفهوم ترویج

انواع آموزش

تفاوت آموزش ترویجی و آموزش رسمی

فلسفه آموزش های ترویجی

اهداف ترویج كشاورزی

اصول آموزش های ترویجی

نقش ترویج كشاورزی

زمینه فعالیتهای ترویجی

كاركردهای نظام ترویج

كاركرد ترویج

سیر تكاملی ترویج كشاورزی

ج- تاریخچه ترویج كشاورزی در ایران

فصل دوم: جایگاه ترویج در توسعه كشاورزی

مقدمه

اهداف اساسی ترویج كشاورزی

نیاز به ترویج

تأثیر عوامل گوناگون بر ترویج كشاورزی

عوامل بوم‌شناسی

عوامل اقتصادی

عوامل سیاسی

عوامل اجتماعی فرهنگی

عوامل زیرساخت

عوامل نهادی

فصل سوم: رهیافتهای گوناگون ترویج كشاورزی

مفهوم رهیافت

رهیافت ترویج كشاورزی عمومی

رهیافت آموزش و دیدار

رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

اهداف رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

مزایای رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

معایب رهیافت ترویج كشاورزی مشاركتی

رهیافت پروژه

رهیافت توسعه نظام‌های زراعی

ویژگی‌های اساسی رهیافت توسعه نظام‌های زراعی

رهیافت تسهیم هزینه

رهیافت مؤسسه آموزشی

رهیافت سازمان كشاورزان

عوامل مؤثر بر ظهور و پیدایش سازمان‌های كشاورزان

سه نقش اساسی سازمان‌های كشاورزان

انواع سازمان‌های كشاورزان

فعالیت‌های تعهدشده توسط سازمان‌های كشاورزان

نقش سازمان‌های غیردولتی و ارتباط آنها با سازمان‌های كشاورزان

مشكلات سازمان‌های كشاورزان در جهان سوم

نیاز به تحولات در ساختار نظام ترویج

فصل چهارم: آشنایی با روشهای آموزش ترویجی

معیارهای گزینش روش ترویجی مناسب

روشهای آموزش انفرادی

ملاقات در خانه و مزرعه

دیدار ارباب رجوع از اداره ترویج

تماس‌های غیررسمی

كشاورز نمونه

روش ارتباط تلفنی

ارتباط از طریق نامه

رو‌ش‌های آموزش گروهی

نمایش های عملی

روز مزرعه

گردش صحرائی

برگزاری مسابقات

بحث‌های غیر رسمی

ایراد سخنرانی

روش حل مسأله

روش پرسش و پاسخ

سمینار

كارگاه

گروه بحث

روش شور همگانی

طوفان اندیشه

ایفای نقش

روش واحد كار یا پروژه

روش‌های ارتباط جمعی

فصل پنجم: سازمان و مدیریت منابع انسانی در ترویج كشاورزی

شرایط ویژه یك سازمان ترویج مناسب

مفهوم مدیریت

مهارت‌های مدیر

وظایف اصلی مدیریت

كاركردهای فرآیند مدیریت

مشكلات مدیریتی سازمان‌های ترویج كشاورزی

چالش‌های اساسی مدیریت ترویج كشاورزی

سیاست‌های مناسب در نظام ترویج كشاورزی

اصول اساسی در رهیافت مدیریت منابع انسانی

نظام تشویق كاركنان ترویج

كارگزینی یا تأمین نیروی انسانی در سازمان

انواع انگیزش

نقش‌های گوناگون مروجان كشاورزی

معیارهای انتخاب مروجان كشاورزی

نیازهای مهارتی مروج

نیازهای آموزشی مروجان

شیوه‌های تكامل حرفه‌ای مروجان &

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD) در 43 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات 43
حجم 69 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال وسواس فکری عملی (OCD) در 43 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

43 صفحه ورد (42 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آموزش آرمیدگی

جلسه سوم - مواجهه و پیشگیری از پاسخ

جلسه چهارم - مواجهه و پیشگیری از پاسخ

جلسه پنجم - باز سازی شناختی

جلسه ششم- پیشگیری از عود

پیوست ها

اهداف و مداخلات درمانی در اختلال وسواس ذهنی – عملی

برگه اطلاعات علايم اختلال وسواس ذهنی - عملی

پرسشنامه وسواس ذهنی - عملی

برگه خودارزیابی وسواس ها و عادت های تکراری

برگه نتایج ارزیابی های انجام شده در اختلال وسواس ذهنی - عملی

برگه فهرست سلسله مراتبی وسواس های ذهنی

برگه فهرست سلسله مراتبی موقعیت های اضطراب آور /اجتنابی

برگه افکار خود آیند و مفروضه های ناسازگار در اختلال وسواسی - جبری

برگه دستورالعمل آرام آموزی

منبع

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

١. ارزیابی اختلال وسواسی جبری

۲. آموزش روانی

٣. ایجاد انگیزه

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه وسواس ذهنی

۲. پرسشنامه وسواس عملی

٣. کاربرگ ارزیابی اختلال وسواسی- جبری

۴. برگه ی خود ارزیابی وسواس ها و عادت های تکراری

مروری بر جلسه

هدف این جلسه، برقراری ارتباط با مراجع، ارزیابی دقیق ماهیت وسواس ها و اجبارهای وی و ارائه اطلاعات اساسی در مورد ماهیت بیماری و پیش آگهی و درمان بیماری است. این اطلاعات به مراجع کمک خواهد کرد که درک درستی از بیماری خود به دست آورده و علاوه بر آن نسبت به بهبودی، امیدوار شود. علاوه بر این، در انتهای جلسه از تکنیک های افزایش انگیزه برای ایجاد و تقویت انگیزه مراجع برای حضور در جلسات و تبعیت درمانی استفاده می شود.

١. ارزیابی

اهداف ارزیابی شامل شناسایی وسواس ها، عادت های تکراری و موقعیت های اجتنابی، کشف انگیزه بیمار برای درمان و در نظر گرفتن سطح ناراحتی و مشکلات فعلی است. ابزار اولیه ی ارزیابی، مصاحبه ی بالینی است. طی ارزیابی بالینی لازم است افکار وسواسی، عادت های تکراری و موقعیت هایی که مراجع از آنها اجتناب می کند، روشن شوند. علاوه بر اخذ تاریخچه و رشد علایم، شیوه ای که علائم اختلال در عملکرد های روزانه ی مراجع تداخل ایجاد می کنند، نیز باید بررسی می شوند. مراجعان اغلب تمایلی به صحبت در مورد وسواس های خود ندارند. از آنجایی که افکار وسواسی برای آنها بسیار ناراحت کننده است ممکن است از این نکته واهمه داشته باشند که اگر افکار خود را آشکار کنند بستری شوند و یا محدودیت های دیگری برایشان ایجاد شود. بنابراین، عادی جلوه دادن افکار وسواسی به مراجع کمک خواهد کرد که احساس راحتی بیشتری کند و در مورد علائمش صحبت کند. چند مورد از تکنیک هایی می توانید برای این کار از آن استفاده کنید، در زیر آمده است:

۱) به مراجع بگویید اکثر افراد گاه به گاه افکاری دارند که بسیار ناخوشایند است.

۲) به مراجع اطمینان بدهید اگر در مورد افکارش صحبت کند، اتفاق بدی نخواهد افتاد

۳) چند نمونه از افکار وسواسی شایع را برای مراجع بگویید و از او سوال کنید آیا او هم این افکار را دارد ۴) به مراجع بگویید در اغلب موارد افكار وسواسی مغایر با اصول و ارزش ها با اعتقادات مذهبی افراد است و به همین دلیل افراد از داشتن آنها ناراحت هستند اما احتمال کمی وجود دارد که آنها بر اساس این افکار اقدامی انجام بدهند.

علاوه بر این، این موضوع را ارزیابی کنید که آیا مراجع تشخیص می دهد که افکار وسواسی اش تا حدود زیادی غیر واقعی است. همچنین از مراجع سوال کنید وقتی در موقعیتی قرار ندارد که ترس هایش فعال شود چه اندازه معتقد است که ترس هایش تبدیل به واقعیت خواهد شد. برای مثال: "وقتی در توالت عمومی نیستید، چقدر معتقد هستید که دست زدن به شیر دستشویی شما را مبتلا به وبا می کند؟".

اگر مراجع نمی تواند تشخیص دهد که برخی از ترس هایش اغراق آمیز هستند، این موضوع حاکی از وجود افکار بیش بها داده شده است. مراجعانی که دارای اینگونه افکار هستند عموما به مواجهه سازی و پاسخ پیشگیرانه جواب نمی دهند. در برخی از موارد، توصیه می شود پیش از ادامه ی درمان، باورهای مربوط به ترس های وسواسی از طریق تکنیک های شناختی کاهش یابند.

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی

هدف از این پایان نامه بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات90
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیهنر و گرافیک

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته هنر

بررسی ارتباط دو مضمون ترکیب و تخریب در آثار دیوید هاکنی

چکیده:
دیوید هاکنی ( David Hockney) (زاده ۹ ژوئیه ۱۹۳۷) نقاش، طراح، چاپگر، عکاس انگلیسی و یکی از مهم‌ترین پیشگامان جنبش پاپ آرت دهه ۱۹۶۰ است.هاکنی به سبب نوجویی پیگیر، تنوع و تناقض آثارش یکی از هنرمندان نامدار و اثرگذار دهه‌های اخیر به شمار می‌آید. او همچنین یک محقق در زمینه هنر می‌باشد.دیوید هاکنی از جمله نقاشانی است که طبیعت را خیلی خوب می‌شناسد و در مسیر کارش گزینش‌‌های هنرمندانه‌ای از آن بروز می‌دهد.ترکیب‌بندی‌های موجز و خوش‌فرم و در عین حال ساده نشانگر این می‌باشد.
این پایان نامه مشخصه ها و تحلیل آثار دیوید هاکنی با تاکید بر وفاداری به طبیعت و درگیر شدن با آن را مورد بررسی قرار می دهد.
کلمات کلیدی:

دیوید هاکنی

تحلیل آثار دیوید هاکنی

ویژگیهای آثار دیوید هاکنی

مقدمه:
در فصل اول قبل از هر چیز به شرایط دنیای نو در عصر حاضر اشاره شده است و چون دیوید هاکنی در دورانی زندگی کرده که مدرنیسم و پست‌مدرنیسم حاکم بوده، به تعاریفی از این دو واژه پرداخته شده.درک نوین هاکنی از هنر نقاشی نشان از این دارد که وی مدرنیسم و در واقع شرایط دنیای نو را در زمان و مکان خود یافته است. با اینکه آن بنیان حسی و زیبایی شناسانه‌ای که پایه و اساس مدرنیسم است در کار وی وجود دارد اما از طرفی آن جنبه عصیان و تقابل که مدرنیسم با سنت دارد و هر نوع گرایش به سنت را رد می‌کند، هاکنی در آثارش راه می‌دهد البته این کنش از سوی وی آگاهانه است.
در واقع همانطور که نقاشان پست‌مدرن سنت را از جهان هنری خود حذف نمی‌کنند و برگشتی متناسب با زمان و مکان و عمدتاً فنی و متریالی با سنت دارند (نه ساختاری)، از این زاویه دیوید هاکنی هم مستثنا نیست ـ مشعوف بودن هاکنی به جنبه‌های جالب جهان محسوس و بویژه تکنیک‌های این هنرمند از جمله شباهت‌های اجرایی وی از این نظر همچون نقاشان رنسانس پیشین که با تکنیک «تمپرا» کار می‌کردند مانند «پیرو دلا فرانچسکا» برخورد خلاقانه هاکنی را با مقوله پست‌مدرن در زمان خود نشان می‌دهد.
در فصل دوم به این نکته اشاره شده که در میان طراحان معاصر کمتر طراحی است که در زمینه طراحی و حتی تصویرسازی به اندازه دیوید هاکنی کار کرده باشد. همچنین به توضیح در مورد خاصیت‌های عناصر بصری از جمله خط ـ سطح و بافت و ریتم و ... پرداخته شده که به طرز فوق‌العاده‌ای در کارهای هاکنی می‌بینیم. همچنین گزینش‌هایی که خاص نگاه هاکنی است.شاید در نگاه اولیه و ظاهر بعضی از طراحی‌ها و نقاشی‌های هاکنی طبیعت‌گرایانه و یا رئالیستی (به عنوان یک سبک نه یک روش عام هنری) به نظر بیاید اما با کمی تعمق متوجه ساماندهی دقیق و چند بعدی در آن، در یک وحدت کلی می‌شویم.
در فصل سوم به این مهم دست می‌یابیم که هاکنی در ارتباط با طراحی صحنه و نقاشی چقدر نوآوری کرده مثلاً یک صحنه از واقعیت را که همه به راحتی از کنارش می‌گذرند او با طرز فوق‌العاده و زیبایی در آن دخل و تصرف می‌کند و آن را به تصویر می‌کشد. به بیان دیگر با چیدمان جدیدی از فیگور و اشیاء در ترکیب‌بندی تفسیر جدیدی را از انسان‌ها و محیط پیرامونشان می‌کند.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه

فصل اول:دیوید هاکنی و ویژگی‌های کلی دوران وی 3

مدرنیسم و مسائل تازه 3
پست‌مدرنیسم 18

فصل دوم:واقعیت و تأثیر آن بر آثار دیوید هاکنی 25

عملکرد خط در طراحی 35
کشیدن یک خط، دیدن یک خط 35
حرکت بصری 36
ارزیابی حرکت 39
خطوط محیطی و حرکت 44

فصل سوم:هاکنی و کاوش در بیان هنری 50

نقاشی و عکاسی از زبان هاکنی 59
هاکنی و ابداع و نوآوری 62
هاکنی و طراحی صحنه 71
فلوت سحر‌آمیز از زبان دیوید ها‌کنی: 75
نتیجه‌گیری: 87
فهرست منابع و مآخذ: 89

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست.

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست شامل 33 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات33
حجم4140 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست


پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .


مقدمه

ارتباط و تعامل مدیران و کارمندان در یک تیم و مجموعه نقش به سزایی در روند پیشرفت آن دارد. از طرفی دیگر فرهنگ مجموعه و سازگاری افراد با آن خود تعیین کننده ی موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از برنامه ریزی هاست. یکی از راه هایی که می توان از طریق آن تیم را به خوبی هدایت کرد، ارائه و دریافت بازخورد موثر یا Feedback و جا انداختن فرهنگ این کار در تیم و مجموعه است. در این مبحث قصد داریم به تعریف کلی این موضوع و تأثیر آن بر تیم بپردازیم.

تعریف کلی بازخورد Feedback

اگر بخواهیم بازخورد را معنی کنیم می توان گفت: فرآیندی است که در آن اثر یا خروجی یک عمل بیان می شود تا در صورت نیاز تغییراتی در آن صورت پذیرد. درواقع هر کاری که انجام شده یا برنامه ریزی های آن مطرح می شود، نیاز به بررسی و ارائه بازخورد دارد تا بتوان با استفاده از نظرات و تحلیل های دیگران، بهترین راه را انتخاب کرد.

وجود بازخورد برای بقای تمام سازوکارهای موجود در دنیای کسب و کارها، سیستم آموزشی و اقتصادی امری ضروری است. بازخورد باید یک جریان دوطرفه باشد. به طور مثال می توان گفت همان طور که مدیر یا سرپرست یک تیم به اعضا بازخوردی از فعالیت هایشان را ارائه می کند، اعضای تیم نیز باید بتوانند بازخوردی متقابل ارائه دهند.

در سازمان ها بنا بر کارهای انجام شده و پیشین شخص (یا برنامه ریزی های جاری) به او بازخورد داده می شود تا برای رفتار فعلی و آینده ی خود تدبیرهای لازم و تغییراتی که رو به بهبود است را درنظر بگیرد.

و ...


فهرست مطالب

مقدمه

تعریف کلی بازخورد

تفاوت کلی بازخورد و انتقاد

در چه شرایطی می توان ارائه بازخورد را عملی کرد؟

ویژگی های بازخورد موثر در سازمان

تعریف کلی بازخورد موثر

ویژگی های کلی بازخورد موثر

اهمیت بازخورد موثر

پایان


عنوان : بازخورد یا فیدبک چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازخورد یا فیدبک چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی


مشخصات فایل

تعداد صفحات170
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیعلوم انسانی


توضیحات کامل

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی


چکیده:

این پایان نامه سعی در بررسی تاثیر دو رویکرد ساختارگرایان و نقش گرایان بر روی مهارت صحبت کردن دانش آموزان با محدودیت سنی 14- 15 - 16ساله شده است. برای انجام این موضوع یک مطالعه ی کیفی روی دو گروه از دانش آموزان به تعداد صد نفر متشکل از گروه کنترل و آزمایش در موسسه تودی (Today) اردبیل که به صورت اتفاقی انتخاب شده بودند انجام گرفت. فعالیت های ارتباطی مختلفی که در روش کاربردی مطرح است با گروه آزمایش بکار برده شد. در حالیکه گروه ساختارگرایان در معرض آموزش غیرارتباطی یعنی بر حسب روشهای ساختارگرایی از جمله شنیداری[ - گفتاری قرار گرفتند. قبل از شروع هر نوع آموزش به هر دو گروه یک پیش آزمون جهت اطمینان از وضعیت اولیه آن ها در مورد متغیری که قرار است مورد سنجش قرار بگیرد ارائه شد و در نهایت یک پس آزمون جهت بررسی نتیجه ی آموزش بعد از ارائه ی درمان به گروه آزمایش و ارائه ی دارونما به گروه کنترل به عمل آورده شد.

در حالیکه دو گروه در مرحله ی پیش آزمون معدل تقریباً یکسانی داشتند در مرحله ی پس آزمون گروهی که به روش کاربردی آموزش دیده بود معدل بالایی نسبت به گروه کنترل (ساختارگرایان) داشتند. این مطالعه نشان داد که روش ارتباطی (CA) تاثیر بیشتری روی مهارت صحبت کردن دانش آموزان دارد.



فهرست مطالب


عنوان صفحه


فصل اول: کلیات


1-1 مقدمه............................................................................................................................ 2


1-2 بیان مسئله...................................................................................................................... 3


1-3 فرضیه تحقیق................................................................................................................. 4


1-4 اهداف و اهمیت تحقیق................................................................................................... 4


1-5 تحدید و محدودیت تحقیق............................................................................................. 4


1-6 اصطلاحات کلیدی.......................................................................................................... 7


1-6-1 ساختارگرا.................................................................................................... 7


1-6-2 برنامه درسی ساختاری.................................................................................. 7


1-6-3 نمونه دادن / سرمشق دادن............................................................................. 7


1-6-4 مصاحبه مهارت گفتاری................................................................................. 8


1-6-5 رویکرد انسان گرایانه.................................................................................... 8


1-6-6 رویکرد ترکیبی............................................................................................. 8


1-6-7- رویکرد تجزیه ای....................................................................................... 9


1-6-8 رویکرد ارتباطی........................................................................................... 9


1-6-9 مهارت صحبت کردن.................................................................................... 9


1-6-10 رویکرد سنتی............................................................................................. 9


فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تاریخی تحقیق


2-1 مقدمه........................................................................................................................... 12


2-2 نگاه به زبان قبل از ساختارگرایان (نگرش سنتی به زبان).................................................... 13


2-2-1 صورت و معنی قبل از ساختارگرایان............................................................. 14


2-2-2 عدد دستور ی............................................................................................. 15


2-2-3 جنسیت دستور ی........................................................................................ 15


2-2-4 زمان دستور ی و غیردستور ی...................................................................... 15


2-2-5 ابدیت دستور ی و اهمیت زبان نوشتاری........................................................ 15


2-2-6 الگوگیری از مقولات زبان خارجی برای تدوین زبان مقصد............................. 16


2-2-7 آمیزش دستور در زمانی و هم زمانی.............................................................. 16


2-2-8 اجزاء کلام قبل از ساختارگرایان.................................................................... 17


2-3 ساختارگرایان به زبان چگونه نگاه می کردند؟................................................................... 17


2-3-1 ساختارگرایان و مهارت صحبت کردن........................................................... 18


2-3-2 ساختارگرایان و هم زمانی و در زمانی........................................................... 18


2-3-3 ساختارگرایان و شبکیه زبان.......................................................................... 19


2-3-4 ساختارگرایان هم نشینی و جانشینی.............................................................. 19


2-3-5 ساختارگرایان و جنبه فیزیک زبان................................................................. 20


2-3-6 ساختارگرایان و معنی................................................................................... 20


2-4 روش بررسی و یا تحلیل دوگانه از دیدگاه ساختارگرایان................................................... 21


2-5 سازهای پیاپی در ساختارگرایان....................................................................................... 24


2-6 نارسائی تجربه سازه در ساختارگرایان.............................................................................. 25


2-7 نگاه به زبان قبل از سوسور............................................................................................. 27


2-8 تحولات ساختارگرایی بعد از سوسور............................................................................... 28


2-9 ساختارگرایان (توصیف گرایان)....................................................................................... 33


2-10 انقلاب جدید نگاه به زبان بعد از ساختارگرایان (رویکرد زایشی و چامسکی).................... 37


2-11 نگاه نقش گرایان به زبان............................................................................................... 45


2-12 نقش گرایان و گونه های کاربردی یا سیاق سخن............................................................ 48


2-12-1 رسمی...................................................................................................... 48


2-12-2 مشروتی، صحبت یا گفتگو کردن با گروه کوچک ناشناس و غریبه................. 49


2-12-3 سبک تصادفی........................................................................................... 49


2-12-4 سبک صمیمانه........................................................................................... 49


2-12-5 سبک بسیار خشک.................................................................................... 50


2-12-6 سبک دست پا شکسته................................................................................ 50


2-13 نقش گرایان و توانش ارتباطی....................................................................................... 50


2-13-1 توانش کلامی که گاه جزئی از توانش اجتماعی- زبانی به حساب می آید یعنی


دانش چگونگی آغاز کردن و تمام کردن به مکالمه..................................................... 51


2-13-2 توانش اجتماعی زبان................................................................................. 51


2-13-3 توانش دستور ی........................................................................................ 51


2-13-4 توانش جبرانی یا راهبردی.......................................................................... 51


2-14 نگاه به زبان در ایران.................................................................................................... 52


2-15 نگاه به یادگیری وا نسان............................................................................................... 54


2-15-1 نگاه به یادگیری و انسان قبل از ساختارگرایان.............................................. 54


2-15-2 یادگیری از دیدگاه ساختارگرایان................................................................. 55


2-15-3 یادگیری و روان شناسی شناختی................................................................. 57


2-15-3-1 حافظه حسی.................................................................................. 57


2-15-3-2 حافظه کوتاه مدت.......................................................................... 58


2-15-3-3 حافظه بلند مدت............................................................................ 58


2-15-3-4 راهبردهای شناختی......................................................................... 61


2-15-3-5 راهبردهای فراشناختی..................................................................... 62


2-15-3-6 رده بندی کردن.............................................................................. 62


2-15-3-7 یادگیری معنادار و طوطی وار.......................................................... 63


2-15-3-8 دانش عملی یا عملیاتی و دانش خبری............................................. 63


2-15-3-9 پردازش نزولی............................................................................... 64


2-15-3-10 پردازش صعودی.......................................................................... 64


2-15-3-11 یادگیری پیاپی و پردازش موازی.................................................... 65


2-15-3-12 یادگیری استنتاجی و یادگیری استقرایی........................................... 65


2-15-4 نگاه به یادگیری – رویکرد انسان گرایانه...................................................... 66


2-16 متغیرهای مربوط به یادگیرنده........................................................................................ 69


2-16-1 سن.......................................................................................................... 69


2-16-2 جنس....................................................................................................... 69


2-16-3 متغیر شناختی............................................................................................ 70


2-16-4 روش شناختی........................................................................................... 70


2-16-4-1 وابسته به میدان و ناوابسته به میدان.......................................................... 71


2-16-4-2 سازش کننده و غیرسازش....................................................................... 71


2-16-4-3 جزئی نگر و کلی نگر............................................................................ 71


2-16-4-4 توانایی ذاتی و استعداد........................................................................... 72


2-16-5 راهبردهای یادگیری................................................................................... 72


2-16-6 متغیر عاطفی ............................................................................................ 73


2-16-7 متغیر اجتماعی و فرهنگی........................................................................... 75


2-17 روش آموزشی با دیدگاه زبان شناسی ساختارگرایان........................................................ 76


2-17-1 رویکرد ................................................................................................... 78


2-17-2 نظریه یادگیری ......................................................................................... 81


2-17-3 طرح درسی.............................................................................................. 84


2-17-4 اهداف ..................................................................................................... 84


2-17-5 برنامه درسی............................................................................................. 85


2-17-6 انواع فعالیت های یادگیری و تدریسی......................................................... 87


2-17-7 نقش زبان آموز.......................................................................................... 91


2-17-8 نقش معلم................................................................................................. 92


2-17-9 نقش مطالب آموزشی................................................................................. 93


2-17-10 رویه....................................................................................................... 94


2-18 روش آموزشی پیش نقش گرایان................................................................................... 97


2-19 رویکرد

فایل های پروژه اجرایی ساختمان 7 طبقه طراحی شده با سیستم سقف مجوف یوبوت

پروژه اجرایی ساختمان 7 طبقه طراحی شده با سیستم سقف مجوف یوبوت در تهران


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم18 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیعمران و ساختمان

توضیحات کامل

پروژه اجرایی ساختمان 7 طبقه طراحی شده با سیستم سقف مجوف یوبوت در تهران

این پروژه برای کسانی است که با طراحی سازه آشنایی کامل دارند.

شامل کلیه فایلها:

دفترچه محاسبات،

دستورالعمل کامل مربوط به بتن سقف یوبوت،

با آخرین اصلاحات و تغییرات آیین نامه ها.

فروش این محصول به تعداد محدود می باشد.

فایل اصلی ETABS محاسبات ساختمان

فایل ETABs کنترل ترک خوردگی و یا عدم ترک خوردگی دیوار برشی

فایل ETABS جهت کنترل دیوار برشی برای 100 درصد نیروی زلزله

فایل ETABS برای بدست آوردن پریود سازه

فایل ETABs برای کنترل دریف طبقات

فایل ETABS برای انتقال بار های استاتیکی به SAFE

فایل کنترل خیز و طراحی سقف ها با SAFE ورژن 12

فایل طراحی فونداسیون با SAFE ورژن 12

فایل طراحی دیوارهای حائل

فایل Auto CAD نقشه های کامل اجرایی سازه

اورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)

اورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)

در این فایل کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی) واقع در جاده ساوه -تهران مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 26 اسلاید قابل ویرایش برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل

تعداد صفحات26
حجم2749 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمعماری


توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)


مصالح بکار رفته در این بنا سنگ ؛ آجر؛ ملات گل و گچ است و تنها تزیینات کاروانسرا آجر کاری است. کاروانسرای رباط کریم دارای 2 کتیبه است که روی یکی از آنها تاریخ 1240 و نام بانی "آقا کمال" حک شده است. این کاروانسرا در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به ثبت رسیده است...


فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

قدمت

موقعیت

مصالح وساختار

پیشینه وجه تسمیه

مرمت

سبک بنا

حجم سه بعدی

پلان

مقطع

بررسی حجره ها

تزیینات

و...




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت مصاحبه بالینی و انواع آن

پاورپوینت مصاحبه بالینی و انواع آن در 54 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات54
حجم4206 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت مصاحبه بالینی و انواع آن در 54 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

فهرست مطالب

تعریف مصاحبه

مصاحبه کلینیکی

انواع مصاحبه کلینیکی

مصاحبه پذیرش و قبول بیمار

مصاحبه تاریخچه فردی

مصاحبه وضعیت روانی

مصاحبه پیش و بعد از انجام تست

مصاحبه زمان های بحرانی

مصاحبه قبل از درمان

کاربرد مصاحبه

جدول مصاحبه تشخیصی برای کودکان

بخشی از متن

تعریف مصاحبه

تعاریف متعددی برای مصاحبه توسط متخصصین به عمل آمده ازآن جمله:

1- تعریف مصاحبه به نظر« بیگنام» و« مور» :مصاحبه گفت وشنودی است جدی که هدفی غیرازلذت حاصله ازگفت وشنودمی باشد.

طبق این تعریف مصاحبه دارای اهداف زیراست:

- جمع آوری اطلاعات

- آگاهی دادن و مطلع ساختن

- تحریک و برانگیختن

2- تعریف مصاحبه از نظر« سایموندز»:

مصاحبه فنی است که هدف آن جمع آوری اطلاعات درجریان مذاکره خصوصی یاگروهی است شخص ضمن مراجعه به مصاحبه کننده سرگذشت خودراتعریف کرده،نظرات شخصی خودرادرباره مسائل اظهارمی کندوبه سوالات مربوط به مسأله موردمطالعه یا پرسشنامه جاری پاسخ میدهد.طبق این تعریف مصاحبه ممکن است شامل کاربردفنون مشاهده وطبقه بندی باشدکه با فن پرسشنامه جنبه های مشترکی دارد.

3- تعریف مصاحبه ازنظر« وینز»:

مصاحبه کنش متقابلی است برای رسیدن به هدفی که آگاهانه انتخاب می گردد درمصاحبه،مصاحبه گردرتقابل بامصاحبه شونده روندمصاحبه رابطورعمومی بامسؤلیت رهنمون ساختن مصاحبه بطرف هدف اداره می کند.

و ...

سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100% .

سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%

نمونه سوالات اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 17 نمونه

دانلود سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%

آیین نامه
راهنمایی و رانندگی
سوالات
سوالات اصلی آیین نامه
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 5266 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

نمونه سوالات اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 17 نمونه

بیش از 500 عدد سوال 4 گزینه ای

به همراه پاسخ

فرمت فایل :pdf

دانلود سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%

راهنمای آزمون ويسكانسين.

راهنمای آزمون ويسكانسين

راهنمای آزمون ويسكا نسين در 8 صفحه ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم10 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

راهنمای آزمون ويسكا نسين در 8 صفحه ورد با فرمت doc

قسمتی از متن

آزمون دسته بندي كارت ويسكانسين ( WCST )
اين آزمون به كوشش " گرانت" و" برگ" در سال 1948 انجام وبه طور وسيع براي مطالعه " رفتار انتزاعي" و" تغيير مجموعه" تهيه شده است. به آزمودني دسته اي از 64 كارت ارائه مي شود كه برروي آنها يك الي 4 نماد بصورت مثلث، ستاره، صليب، دايره كه به ترتيب به رنگهاي قرمز، سبز، زرد، آبي نقش بسته است كه هيچ دو كارتي شبيه يكديگر نمي باشد ( مثلث به رنگ قرمز، ستاره به رنگ سبز، وصليب به رنگ زرد ودايره به رنگ آبي ) ( تصوير4- 15 ) را ملاحظه نمائيد )
وظيفه آزمودني اين است كه بايد بر اساس اصلي كه از الگوي پاسخهاي آزماينده نسبت به جايگذاري كارتها توسط خودش استنباط مي كند كارتها ديگر را يكي يكي زير 4 كارت اصلي كه به ترتيب شامل 1 مثلث قرمز، 2 ستاره سبز، 3 صليب زرد و4 دايره آبي است قرار دهد. براي مثال اگر اصل مذكور رنگ باشد، جايگزيني صحيح اين است كه كارت قرمز قطع نظر از شكل يا تعداد نمادها در زير يك مثلث قرمز قرار مي گيرد، متقابلا آزماينده هم جواب خود خواهد داد، آزمودني فقط شروع به جايگذاري كارتها مي كند وآزماينده به او مي گويد كه آيا هر جايگزيني درست است يا خير؟ بعد از اينكه يك دور جايگزيني صحيح 10كارت در يك رديف انجام شد آزماينده اصل مذكور را تغيير مي دهد به اين ترتيب كه الگوي گفته هاي " درست" و" غلط" خود را عوض مي كند...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود