خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
گلشن یاد

پاورپوینت بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی

پاورپوینت بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی

پاورپوینت بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی در 38 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم4286 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی در 38 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

فهرست مطالب

مقدمه

شیوع بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی

معیارهای DSM-5 برای بیماری پانیک

علل بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی

نظریه‌های روانشناختی درباره بیماری پانیک

نمونه‌ای از سوالات ASI-R

درمان بیماری پانیک

بخشی از متن

مقدمه

همانطور که از نامش پیداست، بیماری پانیک یا اختلال وحشت زدگی (panic disorder ) یعنی حملات مکرر وحشت یا اضطراب. این حملات با بعضی نشانه های فیزیکی همراه هستند، از جمله تپش قلب، تنفس سریع، سرگیجه، تعریق زیاد، تهوع، و لرزش. علاوه بر آن، ممکن است فرد به شدت رعب و دی پرسونالیزیشین احساس کند. (مسخ شخصیت حالتی است که در آن فرد احساس می‌کند “خودش نیست”، اعمال خود را از نگاه فرد دیگری تماشا می‌کند و هیچ کنترلی روی شرایط محیطی ندارد).

اکثر مردم، در زندگی خود، حداقل یک بار به حمله پانیک دچار می‌شوند، اما اختلال وحشت زدگی زمانی تشخیص گذاری می‌شود که حملات پنیک به طور دایم و غیر منتظره روی بدهند و تا یک ماه بعد، احتمال روی دادن دوباره آنها وجود داشته باشد. حملات پنیک برای بعضی افراد غیر قابل پیش بینی هستند ولی ممکن است برای دیگران با موقعیت‌ها یا رویدادهای خاص (مثلاً، سوار اتوبوس یا مترو شدن) تداعی شود.

بیماری پانیک با تعدادی ترس و نگرانی که در فرد ایجاد می‌شود مرتبط است، از جمله: ترس از این که مبادا حملات وحشت زدگی علت‌های پزشکی حاد داشته باشند (مثلاً، بیماری قلبی، صرع)، هر چند آزمایش‌های پزشکی مکرر نشان می‌دهند که هیچ مشکل پزشکی وجود ندارد. بعضی دیگر فکر می‌کنند که در حال از دست دادن کنترل بر زندگی خود یا در حال دیوانه شدن هستند.

کسانی که از این اختلال رنج می‌برند، در رفتار و زندگی خود تغییرات عمده‌ای به وجود می‌آورند. برای مثال، همیشه اطمینان حاصل می‌کنند که محلی “امن” در دسترس است تا در صورت روی دادن حمله وحشت زدگی بتوانند به آنجا پناه ببرند و این موضوع باعث می‌شود که آنها از موقعیت‌های اجتماعی (تماس با دیگران) دور شوند و حتی شغل خود را ترک کنند. نگرانی درباره حملات آینده، اغلب رفتارهای اجتنابی ایجاد می‌کند و ترک “امنیت” خانه خود و رفتن به درون جامعه را مشکل می‌سازد. در این صورت گفته می‌شود که فرد به اختلال اضطراب وحشت زدگی و آگورافوبیا مبتلاست

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا


دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا

دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا


مشخصات فایل
تعداد صفحات53
حجم2824 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و معماری سرویس گرا جهت رشته مدیریت در قالب 53 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


مدیریت کارآیی BPM یا Business Performance Management مجموعه فرایندهایی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا کارآیی کسب و کارشان را بهبود بخشند. در واقع این مجموعه فرایندها کارآیی و اثر بخشی هر سازمان را با اتوماتیک نمودن فرایند کسب و کار آن سازمان بهینه می‌سازند. به BPR، BPM یا Business Process Reengineering نیز اطلاق می‌شود.

بسیاری از شرکت‌ها دارای فرایندهای کسب و کار هستند که این فرایندها برای مدل کسب و کار آن شرکت منحصر به فرد خواهند بود. از آنجاییکه این فرایندها با توجه به شرایط خاص بازار، بارها و بارها تکامل می یابند، راه کار BPM که برمی‌گزینند، باید بتواند خود را با شرایط و نیازمندی‌های شرکت در پاسخ به شرایط جدید تطبیق دهد.

شرکت‌ها برای بهره‌گیری اثر بخش از BPM باید تنها به داده‌ها و مدیریت داده‌ها متمرکز نشوند. بلکه شیوه فرایندگرا را برگزینند. این شیوه تمایزی بین کارهای انجام شده توسط انسان یا کامپیوتر قائل نمی‌شود.

هدف BPM یکپارچه‌سازی فرایندها، افراد و اطلاعات است. ایجاد چنین زیرساخت پویایی نیازمند جداسازی جریانات، قوانین کسب و کار و خدمات است.

شناسایی فرایندهای کسب و کار نسبتا ساده است. اما مشخص نمودن بخش‌های مختلف کسب و کار و یافتن صاحبان فرایندها، دشوار می‌باشد.

BPM علاوه بر مدیریت فرایندهای کسب و کار در سازمان، یکپارچه‌سازی بی درنگ فرایندها را با تأمین کنندگان، شرکای تجاری و مشتریان بر عهده دارد.

BMP اتوماسیون را از دیدگاه افقی مورد توجه قرار می‌دهد نه عمودی.


فهرست مطالب:
معرفی و تاریخچه
معرفی معماری سرویس گرا
Orchestration VS Choreography
ضرورت و کاربرد معماری سرویس گرا
وضعیت تجاری بازار معماری سرویس گرا


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت کلیات بیماری سرطان و اصول مراقبت تسکینی

پاورپوینت کلیات بیماری سرطان و اصول مراقبت تسکینی

دانلود پاورپوینت با موضوع کلیات بیماری سرطان و اصول مراقبت تسکینی، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل طب تسکینی چیست، اهميت طب تسکيني، اهداف طب تسکینی، چه کساني جهت گرفتن خدمات به کلينيک طب تسکيني مراجعه مي کنند، آیا طب تسکینی فقط به بیماران سرطانی مرحله آخراختصاص دارد، تفاوت بين طب تسکيني و طب درماني چيست


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم1441 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیپزشکی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع کلیات بیماری سرطان و اصول مراقبت تسکینی، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

طب تسکینی چیست؟

اهميت طب تسکيني

اهداف طب تسکینی

چه کساني جهت گرفتن خدمات به کلينيک طب تسکيني مراجعه مي کنند؟

آیا طب تسکینی فقط به بیماران سرطانی مرحله آخراختصاص دارد؟

تفاوت بين طب تسکيني و طب درماني چيست؟

چه زماني براي شروع درمان تسکيني مناسب مي باشد؟

چه تفاوتی بین palliative care و palliative medicineوجود دارد؟

طيف علايم در بيماران مختلفي که از طب تسکيني سود مي بردند

شرایط بيمارانend stage در آخرین لحظات زندگی که تیم طب تسکینی با آن مواجه می باشد

حيطه کاري طب تسکيني

مزاياي اجراي طب تسکيني

سئوالاتي که در تيم طب تسکيني بايد به آن پاسخ دهند؟

بیماران مبتلا به بیماری صعب العلاج چه انتظاری از تیم طب تسکینی دارند؟

تاريخچه سرطان

روند پیدایش سرطان

وضعیت سرطان در ایران

چرا در جهان و ایران نیاز به طب تسکینی احساس می شود؟

درباره سرطان

نام گذاری انواع سرطانها

تفاوت مولکولی سلول سالم وسرطانی

متاستاز وپیش روی سرطان به نقاط دیگر بدن

همه گیری سرطان

سرطانها از نظر پاسخدهی به شیمی درمانی

قسمتی از متن:

طب تسکینی رویکردی برای بهبود کیفیت زندگی بیمارصعب العلاج و خانواده بیمار که با مشکلات و استرسهای ناشی از بیماری های صعب العلاج مواجه می باشند که بوسیله پیشگیری ورفع علایم جسمی، روحی، اقتصادی همراه درمان اولیه جهت بیماران وخانواده بیمار در مراحل آخر بیماری در نظر گرفته می شود.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " کلیات بیماری سرطان و اصول مراقبت تسکینی" می باشد که در حجم 44 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسیمخاطب فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند مدرس عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از 10 اپلیکیشن موبایلی موفق ملزومات پخش کننده MP4 و PDF دسترسیذریافت آنی لینک دانلود به

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی
Learn how to create a custom mobile application with no codecs
آ»وزش موبایل مارکتینگ
آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل
موبایل
ساخت اپلیکیشن اختصاصی
ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی
فیلم آموزش موبایل مارکتینگ
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیز را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:دریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: بیش از ۷۰۰ مگابایت فیلم؛ سورس و جزوه آموزشی

چند ساعت در روز با موبایل خود کار می کنید؟ و چند ساعت تلویزیون می بینید؟!

  • چرا دیجی کالا فقط برای اپلیکیشن موبایلی خود در تلویزیون تبلیغ کرد؟
  • آیا می دانید کافه بازار مدعی است که بیش از ۱۰% ترافیک و پهنای باند ایران را در دست دارد؟
  • آیا می دانید موبایل مارکتینگ تنها راه موفقیت کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟
  • آیا می دانید هزینه طراحی یک اپلیکیشن موبایل چند میلیون تومان است؟

مزایای این ویدیو آموزشی:

  • یادگیری ۳ راه فوق العاده برای ساختن یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی
  • یادگیری جدیدترین متدهای موبایل مارکتینگ در افزایش فروش
  • حداقل ۱۰ میلیون تومان صرفه جویی در هزینه های کسب و کار نظیر برنامه نویسی موبایل
  • استفاده و آشنایی با تجربیات موفق در این حوزه

اگر مدتها در آرزوی داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی برای کسب و کار خود هستید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید.
یا اگر کسب و کاری موفق دارید و می خواهید به حوزه موبایل مارکتینگ وارد شوید و مشتریان جدید بیابید.این ویدیو دقیقا برای شما است.

سوالات متداول

۱- من می خواهم نسخه Full HD فشرده نشده برایم پست شود؟

شما می توانید پس از خرید آنلاین نسخه دانلودی در بخش توضیحات درخواست خود را اعلام نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و پس از دریافت مابه تفاوت هزینه پست پیشتاز و بسته فیزیکی برای شما ارسال کنند.

۲- آیا این آموزش ها در ایران کاربردی و اجرایی هستند؟

بله کلیه موارد مطرح شده در این آموزش حاصل تجربه عینی من در بازار کار ایران می باشد.تمام مطالب گفته شده قبلا اجرا شده‌اند و بدون شک می‌تواند در موفقیت شما در بازاریابی با موبایل در حداقل زمان موثر باشد.

۳- آیا اپلکیشن های ساخته شده با این آموزش کاربردی و موثر هستند؟

ما ثابت می کنیم که ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار از این فرآیند و چارچوب برای برنامه موبایلی خود استفاده کرده اند

برخی از مطالبی که در این ویدیو آموزش داده می شود:

  • ۳ راز برای ساخت اپلیکیشن اندرویدی و ios بدون نیاز به کدنویسی :
    برنامه نویسان هرگز این روش ها را به شما نخواهند گفت
    دموی نمونه های موفقی که با این روش ساخته و در کافه بازر یا سیب چه عرضه شده اند
    بدون کدنویسی و در کمترین زمان ممکن یک اپلیکیشن حرفه ایی برای خود بسازید
    و…
  • تکنیک های موبایل مارکتینگ:
    هرم موبایل مارکتینگ
    ترفند ساخت ussd بدون پرداخت هزینه نظیر *۷۸۹*۲# اختصاصی برای شما
    شبکه های اجتماعی موبایلی ؛ QR و درگاه هایی که باید بدایند
    و…
  • امکانات و نکات حیاتی که در اپلیکیشن موبایلی خود باید رعایت کنید:
    ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار چه نوع اپلیکیشن هایی هستند؟
    آنالیز گام های سایت های بزرگ نظیر شیپور ؛ دیوار ؛ ورزش۳ و… در موبایل مارکتینگ
    ترفندهای بازاریابی در تلگرام
    و…
  • یک سورپرایز در اول کارگاه(نتیجه ۵ تا ۷ سال تحقیق)مهمترین راز در موفقیت یک استارتاپ چیست؟
    بررسی موفقیت دیجی کالا ؛ آپارات ؛ کلوپ و….
    ۵ اصل حیاتی یک کسب و کار که موفقیت استارتاپ شما را تضمین می کند
    و…

با خرید این ویدیو دقیقا چه چیزهایی کسب می کنم؟

فیلم با کیفیت از کارگاه حضوری
جزوه و پاورپوینت گام به گام کل کارگاه
دریافت صوت ضبط شده کارگاه
دانلود آنی کل محصول به محض خرید
و یک سورپرایز ویژه!

دانلود دموی فیلم موبایل مارکتینگ

آیا مبلغ این فیلم آموزشی مناسب است؟

۶۸ هزار تومان بسیار بسیار ارزان است. توجه کنید این یک کارگاه تئوری نیست و برای اولین بار به صورت حضوری برگزار می‌شود مثلا اگر فقط بتوانید یک اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود ایجاد کنید حداقل ۵ میلیون تومان در هزینه های برنامه نویسی خود صرفه جویی کرده اید این درحالی است که اصلی ترین نکات در بازاریابی موبایل نیز در کلاس مطرح می شود. آیا ارزش این سرمایه‌گذاری را ندارد؟

شاید بپرسید!

با دیدن یک فیلم آموزشی نمی توان مهارتی آموخت!
نظر شما شاید درست باشد. اگر آموزش های ارائه شده صرفا جمع‌آوری مطلب از کتاب‌های داخلی و خارجی باشد مطالب شاید کابردی نباشد. ولی شما با یک مدرس یا آموزشگاه کار نمی کنید و از کسی آموزش می‌بینید که تا به حال بیش از ۶۰۰ وب سایت و برنامه موبایلی راه اندازی و به ده ها شرکت ایرانی مشاوره داده است و به طور عملی و دقیقا با وضعیت کسب و کارهای آنلاین و مشکلات آن‌ها آشنا است. مهم‌تر از آن، ارائه دهندگان دوره انحصاری موسا مارکتینگ راهکارهای حل این مشکلات را نیز بارها آزموده اند و به آن آشنا هستند.

شما را نمی شناسم!
اگر هنوز در کارگاه های ما شرکت نکرده اید یا کتاب ها و سایر محصولات را ندیده اید توصیه می کنم ادامه این صفحه را نخوانید! و همینجا خرید را متوقف کنید و چند دقیقه در صفحه اول سایت برخی از مقالات آموزشی ما را بخوانید یا اینکه فصل اول کتاب انفجار با دست خالی را از اینجا دانلود کنید یا در نهایت ۱ دقیقه زمان بگذارید و ویدیو معرفی بالا را ببینید!

پس از مشاهده ویدیو آموزش موبایل مارکتینگ چه توقعی می توانم از خودم داشته باشم؟

در کمترین زمان ممکن می توانید یک اپلیکیشن موبایلی حرفه ایی برای خود طراحی کنید
فروشتان به سرعت افزایش می‌یابد
بسیاری از ابزارهای مهم نظیر اپلیکیشن ؛ QR ؛ USSD و… را بدون هزینه در بازاریابی خود استفاده می کنید.
کسب و کار شما با کاربران بسیار بیشتری روبرو خواهد شد و خیلی سریع پیشرفت خواهید کرد.
حتی خودتان هم می توانید برای دیگران خدمات مشابه ارائه کنید و سود مناسبی هم کسب کنید.

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی:

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:ذریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: حدود ۳۲۰ مگابایت فیلم از اپیزود موبایل مارکتینگ از سری مهارت های موسا مارکتینگ در افزایش فروش

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم3079 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم پایه

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آب و هواشناسی توریستی ایران جهت رشته علوم پایه در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش



اقلیم به شرایط آب و هوایی یک منطقهٔ جغرافیایی نظیر دما، رطوبت، فشار اتمسفر، باد، بارش و سایر مشخصه‌های هواشناسی در مدت زمانی نسبتاً طولانی نسبت داده می‌شود. در هواشناسی معمولاً شرایط حال حاضر آب و هوا مورد بررسی قرار می‌گیرد در حالی که در اقلیم‌شناسی مشخصه‌های درازمدت آب و هوا مورد توجه‌است.

فهرست مطالب:
شناخت آب و هوای ایران در ماه های سال


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی)

پروتکل درمانی جلسات غنی سازی روابط زناشویی با 4 پرسشنامه

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی جلسات غني سازي روابط زناشويي با 4 پرسشنامه و 8 جلسه


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم248 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) برنامه آموزشی جلسات غني سازي روابط زناشويي با 4 پرسشنامه و 8 جلسه


مهارتهاي غني‌سازي روابط زناشويي (متغير مستقل) در 8 جلسه آموزش داده شد که شرح جلسات در زیر آمده است.

شيوه اجراي مهارتهاي غني‌سازي روابط زناشويي
جلسات روند جلسه
جلسه اول معارفه، برقراري ارتباط اوليه، اجراي پيش‌آزمون، گرفتن تعهد، آشنايي با اصول و مقررات و اهداف جلسات، ارائه تكليف
جلسه دوم
جلسه سوم مرور تكاليف جلسه قبل آموزش مهارت خود ابزاري (مهارت دوم) و مهارت همدلي (مهارت سوم)، ، مدل‌سازي مهارتها براي اعضاء، ارائه تكليف
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم مرور تكاليف جلسه‌ي قبل، آموزش مهارت تغيير خود، آموزش مهارت تغيير همسر، مدلسازي مهارتها، ارائه تكليف
جلسه هفتم
جلسه هشتم بررسي تکليف جلسه‌ي قبل، آموزش مهارت نگهداري و تداوم، اختتام جلسات، اجراي پس‌آزمون، تعيين زمان مرحله‌ي پيگيري


ابتدا از طريق نصب آگهي، برگزاري دوره آموزش مهارتهاي زناشويي به اطلاع مراجعين رسيد و از علاقمندان ثبت نام بعمل آمد. سپس پيش‌آزمون اجرا گرديد و شرکت‌کنندگان به دو گروه تقسيم شدند. گروه آزمايش در دوره‌ي 8 جلسه‌اي شرکت نمودند و مجموعاً در يک ماه آموزش داده شدند. در پايان جلسه‌ي هشتم، پس ‌آزمون اجرا گرديد. پيگيري نيز پس از 1 ماه بعمل آمد.


فرمت جلسات غني سازي روابط زناشويي

جلسه‌ي اول
اهداف: 1- معارفه2-اجراي پيش‌آزمون 3-برقراري ارتباط 4-آشنا کردن شرکت¬کنندگان با اصول و مقررات و اهداف جلسات، 5-گرفتن تعهد،


روند جلسه: ابتدا رهبر گروه خود را معرفي کرد. سپس در مورد آزمون و پرسشنامه‌ها براي اعضا توضيحاتي ارائه ‌گرديد و اهميت آن و نحوه‌ي پاسخگويي توضيح داده شد و پرسشنامه اجرا شد.


سپس اعضاي گروه خود را معرفي کردند و تاريخجه مختصري از زندگي خويش (مدت ازدواج، تعداد فرزندان و شغل و ...) بيان نمودند. بعد از معارفه، رهبر گروه درباره‌ي مقررات گروه نظير رازداري، شركت در تمام جلسات و تعهد به ادامه‌ي كار و غيبت نكردن صحبت کرد. سپس از زوج‌ها در مورد اثر ارتباطات زناشويي و نحوه‌ي تعاملات زوجين بر ايجاد احساس خوشبختي سوال مي‌شود و نظر چند نفر مورد بحث قرار گرفت. در ادامه رهبر گروه توضيحات تكميلي را در مورد اهميت نحوه ارتباط صحيح، در زندگي زناشويي ارائه کرد و تلويحاً اشاره شد كه بسياري از مشكلات زوجها از شيوه هاي نادرست ارتباط ناشي مي¬شود. از زوج‌ها نيز خواسته شد مثالهايي در مورد چگونگي تأثير ارتباط نادرست بر ايجاد مشكلات زناشويي مطرح كنند.


سپس رويكرد غني‌سازي ارتباط براي اعضا معرفي شد و اهداف آموزش غني‌سازي ارتباط براي اعضا بيان شد. از اعضا تعهد و توافق گرفته شد كه در همه‌ي جلسات شركت كنند و تكليف ارائه شده را بخوبي اجرا كنند تا نتايج دلخواه بدست آيد. در پايان تكليف ارائه شده و جلسه جمع‌بندي مي‌شود و خاتمه مي‌يابد. قبل از خاتمه زمان جلسه بعدي يادآوري شد.

تكليف: اعضاء مكلف شدند فهرست سلسله مراتب هدفها را كه حاوي مهمترين اهدافي است كه مي‌خواهند در پايان جلسات به آن برسند، به صورت فردي فراهم كرده و درجلسه بعد در گروه ارائه دهند. همچنين در فاصله بين دو جلسه، به شيوه‌ي ارتباط با همسرشان(نحوه‌ي گفتگوي كلامي و رفتار غير كلامي) فكر كنند و در صورت امكان نقاط قوت و ضعف آن را يادداشت نمايند، همچنين شيوه‌هايي را كه به نظرشان مطلوب مي‌رسند، نيز يادداشت كنند و در جلسه بعد ارائه¬كنند. بدين منظور كاربرگ شماره 1، ارائه شد و از اعضا خواسته شد تا آن را تا جلسه بعدي تكميل نمايند و همراه بياورند.


شرح کامل جلسات در فایل خریداری شده آمده است.


فهرست مطالب
شيوه‌ي اجراي متغير مستقل: 1
مقياس شادماني زناشويي(MHS) 2
پيوست2 4
پرسشنامه رضايت زناشويي انريچ (ENRICH) 4
پيوست3 10
فرم تجديد نطر شده مقياس سازگاري زناشويي(RDAS) 10
پيوست 4 13
پرسشنامه محقق ساخته ويژگيهاي جمعيت شناختي 13
پيوست5 14
فرمت جلسات غني سازي روابط زناشويي 14
کاربرگها 29


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing

دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی E-Marketing


مشخصات فایل

تعداد صفحات13
حجم359 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی E-Marketing جهت رشته مدیریت در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش



بازاریابی الکترونیک عبارتست از به‌کارگیری کانال‌های الکترونیکی ارتباط با مشتریان به منظور نشر پیام‌های بازاریابی [۱].در همین ارتباط، بازاریابی اینترنتی اصطلاحی است که عموماً بدین معنی است: دستیابی به اهداف شرکت از طریق برآوردن و فراتر رفتن از نیازهای مشتریان به نحوی بهتر از رقبا با استفاده از فناوری‌های دیجیتالی اینترنت [۲]. بازاریابی اینترنتی عبارتست از فرایند ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان از طریق فعالیت‌های اینترنتی به منظور تسهیل تبادل ایده‌ها کالاها و خدمات به نحوی که اهداف هر دو طرف را محقق سازد.[۳] این تعریف شامل بخش‌های زیر است: فرایند، ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان، استفاده از اینترنت در انجام فعالیت‌های بازاریابی، مبادله، تحقق اهداف طرفین. همچنین بازاریابی آنلاین به شرکت‌های عضو شبکه‌های لجستیک بازاریابی که حاوی جریانی از اطلاعات کالاها خدمات، تجارب و پرداخت‌ها و اعتبارات می‌باشند اشاره دارد[۲].





فهرست مطالب
بازاریابی در عصر دیحیتال :
۱-روش های گران و پر هزینه ای هستند که شرکت های کوچک توانایی استفاده از آنهارا ندارند
۲-روش هایی هستند بدون بازخورد آنی
نمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال:

۱۰ مهارت:
۱-تحلیل داده
۲-تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی
۳-بازاریابی ایمیلی
۴-بازاریابی موتور های جستجو
بهینه کردن محتوای وبسایت برای جذب بازدید کنندگان
پرداخت به ازای کلیک در گوگل


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات49
حجم532 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت


توضیحات کامل

پاورپوینت مديريت و استرس های ناشی از كار از ديدگاه ارگونومی در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


فهرست مطالب

ارگونومي چيست؟

بار زياد كاري

فشار كاري كم

استرس

منابع استرس

استرسورهای سازمانی

استرسورهای فردی

استرسورهای محيط کار

استرسورهای فيزيولوژيكي

استرس شغلی

استرس و عملكرد كاري

استرس و سلامتی

استرس - سلامتی و بهره وری

علائم اوليه ناشی از استرس

آسيبهای ناشی از استرس

عواقب استرس شغلی در محيط کار

پيشگيری و کنترل استرس


قسمتی از متن

استرس شغلی: به يک پاسخ هيجانی و روانی “ مضر ” اطلاق می شود که در زمانيکه نيازهای شغل با نيازها و تواناييهای فرد همگون نباشد ايجاد می گردد. استرس شغلي را مي‌توان جمع شدن عامل‌هاي استرس زا در وضعيت‌هاي مرتبط با شغل دانست كه بيشتر افراد نسبت به استرس زا بودن آن اتفاق نظر دارند. همچنين استرس شغلي به عنوان كنش متقابل بين شرايط كار و ويژگي‌هاي فردي شاغل، ميزان بيش از حد خواست‌هاي محيط كار و در نتيجه فشار‌هاي مرتبط با آن است كه فرد بتواند از عهده آنها برآيد.


توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي " می باشد که در حجم 49 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته در 265 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات265
حجم967 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیعلوم تربیتی

توضیحات کامل

پاورپوینت روش تدریس پیشرفته در 265 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

فهرست مطالب

بخش اول: مقدمه

آموزش

تدریس

تدریس(یاددهی) بر خط

یاد گیری

یادگیری وب محور

ویژگی های یادگیری فعال

محورهای یادگیری

مقایسه رویکردهای سنتی آموزش و رویکردهای نوین یادگیری آموزشی

استراتژیهای یادگیری نوین

عوامل اصلی و موثر در آموزش و طراحی آموزش

رویکرد اکتشافی

اهداف رویکرد اکتشافی

روش پژوهش

ویژگیهای روش پژوهش

رویکرد عرضه مطالب

الگوی طرح درس

بحث گروهی

هدف بحث گروهی

گام اصلی در بحث گروهی

گروه های حل مسئله

بررسی گروهی

طوفان مغزی

چهار قاعده اساسی بارش یا طوفان مغزی

مزایای روش بارش مغزی

محاسن روش های مباحثه و اثر آن بر یاد دهی – یادگیری

روش پرسش گری ( پرسش و پاسخ )

محاسن روش پرسش گری و کنش آن بر یاد دهی – یادگیری

روش فعال یاد دهی – یادگیری مبتنی بر IT و ICT

مدارس هوشمند

جايگاه IT در آموزش و پرورش ايران

نقش معلم در مدارس هوشمند

نقش فناوري اطلاعات در مدارس هوشمند

برنامه هاي مدرسه در مدارس هوشمند

اجرای نقش یا ایفای نقش

شبیه سازی

فهرست منابع

بخش دوم: ماهيت تدريس و رابطه آن با يادگيري

ديدگاه اول : نفي رابطه ضروري ميان ياددهي و يادگيري

گاه دوم : رابطه ضروري ميان ياددهي – يادگيري

جمع بندي

بخش سوم: ماهيت مبناي علمي تدريس

اولين فرضيه نيوتون

دومين فرضيه نيوتون

تمثيل نقشه

ماهيت مبناي علمي قلمرو تدريس

ديدگاه علم تدريس

ديدگاه مبناي علمي براي تدريس

ديدگاه قائل به دانش متكي بر پژوهش دانشگاهي ( علم تدريس )

ديدگاه دانش متكي بر پژوهش كلاس درس ( هنر تدريس )

مراحل اقدام پژوهي از ديد زهوريك :

جمع بندي

بخش چهارم: رويكردهاي ياددهي - يادگيري مكاتب رفتارگرايي ٬ شناخت گرايي و انسان گرايي

رويكردهاي ياد دهي – يادگيري

الگوي مواجهه عمدي

معرفت شناسي

اقسام معرفت شناسی

اهداف نظام آموزشي

هدف هاي رفتاري غير آشكار

مباني معرفت شناسي مكتب انسان گرايي

رويكردهاي ياد دهي – يادگيري مكتب رفتارگرايي

يادگيري از نظر پياژه

جمع بندي

پیشنهادات

قسمتی از متن

اگر هدف از تدریس را، یادگیری فرا گیرندگان بدانیم. با توجه به دیدگاه جان دیوئی هدف و شیوه و روش های رسیدن به هدف را نمی توان از هم جدا کرد، و شیوه و هدف به صورت واحد در می آیند. در این حالت می توان کنش های یاددهی – یادگیری را یک فعل واحد دانست.

ویژگی های یادگیری فعال:

1- یادگیرندگان بطور فعال در فرایند یادگیری مشارکت دارند.

2- فرایند یادگیری از علائق، خواسته ها و اداراکات یادگیرندگان آغاز می شود.

- محیط یادگیری بنحوی سازمان یابد که در آن یادگیری فراگیر – محور جریان داشته باشد.

4-تجارب یادگیری باید بنحوی سازمان یابد که یادگیرنده را در روشن سازی و بیان نیازهایشان کمک می کند.

5- هر کسی بتواند بر اساس تجارب و اطلاعات خود در یادگیری نقش مهمی را ایفا کند.

6- معلم به همان اندازه از شاگردان یاد بگیرد که هر شاگرداز وی و سایر یادگیرندگان یاد بگیرد.

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " روش تدریس پیشرفته" می باشد که در حجم 265 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی ورزشکاران را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم76 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی ورزشکاران را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.

اضطراب یکی از حالات ناخوش آیند هیجانی است که میزان اندک آن در دستیابی به موفقیت موثر و بیش از حد آن مخرب است (هامر ، 1995). تعریف عملیاتی اضطراب شناختی و جسمانی عبارتند از امتیازی که فرد از پاسخ به پرسشنامه اضطراب شناختی و جسمانی بدست می آورد .برای اندازه گیری اضطراب شناختی و جسمانی از مقیاس اسمیت (1990) استفاده شد.یک آزمون خود گزارشی چند بعدی است که به منظور سنجش اضطراب جسمانی و شناختی ساخته شده است . این آزمون دارای 21 عبارت می باشد و هر آزمودنی به سولات از اصلاٌ ، کمی ، در حد متوسط ، بسیار زیاد پاسخ می دهد و برای سنجش 3 زیر مقیاس است . این زیر مقیاس های عبارتنداز ؛ اضطراب جسمانی ( آیتم های 1-4-8-11-12-15-17-19-21 ) ، نگرانی ( آیتم های 3-5-9-10-13-16-18 ) و عدم تمرکز (آیتم های 2-6-7-14-20) .


کشاورزی و پوران (1389) در تحقیقی راهبردهای مقابله ای در پیش بینی اضطراب شناختی – جسمانی و اعتماد به نفس ورزشکاران انفرادی و تیمی مورد بررسی قرار داده و یافته ها نشان داد که بین راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل و هیجان با اضطراب شناختی – جسمانی و بین راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل با اعتماد به نفس ورزشی، رابطه معنا دار وجود داشت. راهبرد های مقابله ای مبتنی بر عمل و راهبردهای مبتنی بر هیجان 779/. واریانس اضطراب شناختی – جسمانی و 541/. واریانس اعتماد به نفس ورزشی راتبیین کردند. نتیجه این که راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل اضطراب شناختی _ جسمانی راکاهش و اعتماد به نفس ورزشی را افزایش می دهد اما راهبردهای مقابله ای مبتنی بر هیجان، تاثیر بر عکس دارد.

اضطراب شناختی

اضطراب شناختی مولفه روانی اضطراب است و با انتظارات منفی و نگرانی های شناختی درباره خود و موقعیت و پیامدهای احتمالی (مثل احتمال شکست) مشخص می شود.اضطراب بدنی مولفه جسمانی اضطراب است و ادراک فرد از پاسخ های فیزیولوژیک و برانگیختگی منفی را نشان میدهد.(مارتنز ، 1990)
اضطراب شناختی به تفکرات همراه با اضطراب جسمی اشاره دارد. تفکر اضطرابی شامل نگرانی، دلواپسی، خود کم بینی و مطمئن نبودن به خود است (سواین و جونز، 1993).

اضطراب جسمانی

هنگام اضطراب فرد دچار تغییرات جسمی انگیزشی می شود، از جمله افزایش ضربان قلب، بالا رفتن فشار خون، ناراحتی های دستگاه گوارش، تنگی نفس، برافروختگی پوست و امثال آن. این علائم شبیه علائم هیجان است (البته کاملا همان تغییرات نیست). تغییرات جسمانی همراه با اضطراب را اضطراب جسمی گویند (مارتنز و همکاران 1990).


فهرست مطالب

تعریف نظری اضطراب شناختی و جسمانی

تعریف عملیاتی اضطراب شناختی و جسمانی

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب شناختی و جسمانی

مقدمه 19
2-2- مبانی نظری اضطراب 20
2-2-1-اضطراب شناختی23
2-2-2- اضطراب جسمانی23
2-3- انواع اضطراب 23
2-4- نظریه های اضطراب24
2-4-1-نظریه اضطراب چند بعدی 25
2-4-2- نظریه فاجعه 25
2-4-3- نظریه اضطراب بهینه 26
2-5- چگونگی اندازه گیری اضطراب 26
2-6- نشانه های اضطراب 27
2-7- سبب شناسی و درمان اضطراب از دیدگاه روان کاوی ، رفتاری و شناختی 27
2-7-1- نظریه روان پویشی 27
2-7-2- نظریه رفتاری28
2-7-3- نظریه شناختی 29
2-7-4- نظریه طرحواره بک 32
2-8- مدل شناختی کلارک و ولز32
2-8- 1- الگوی شناختی اضطراب اجتماعی راپی و هیمبرگ ( 1997
2-18- مروری بر پژوهشهای پیشین
2-18-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور
2-18-2-تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
2-19- جمع بندی سوابق پژوهش و چشم انداز

منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود